poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Kolorowy zawrót głowy!

 Szczęśliwą posiadaczką maszyny do szycia jestem od jakiegoś roku. Jak na samouka przystało przemierzyłam internety wszerz i wzdłuż, szukając porad i tutoriali jak się do szycia zabrać. Przeczytałam całą instrukcję obsługi maszyny (co dla Polaka jest nie lada wyczynem) i zabrałam się za szycie.
We wszystkich poradnikach zalecają zacząć od uszycia poszewki na poduszkę, więc usiadłam do maszyny i uszyłam....sukienkę dla lalki :). Oczywiście krzywo i ze sterczącymi nitkami ale córka była zachwycona.
Później już jakoś poszło. Kilka skróconych spodni, wymiana zamka, strój jaskółki i sukienka aniołka na przedstawienia, aż w końcu uszyłam poszewkę :).
Jeszcze w ciąży zaczęłam szyć coś dla najmłodszej. Kilka dni temu udało mi się dokończyć moje dzieło. I tak powstało, jak to TataRojek określił - legowisko dla dziecka :)



 Na spodzie znajduje się gąbka a boki wypełnione są kulkami silikonowymi. Boki są razem związane tworząc zagrodę :), po rozwiązaniu mogą służyć jako poduszki.




Na jednym boku znajdują się kieszonki na zabawki. Kwiatek również wypełniony jest kulkami i ma wszyte tasiemki.



Motylek i ptak mają w skrzydełkach folię co sprawia, że szeleszczą :). Mają jeszcze uchwyty na rzep, można przyczepić do wózka albo gdziekolwiek zawiesić.


Gwiazdki wypełnione są kulkami i fasolą :), czyli trochę grzechoczą i w dotyku są inne, co ma zainteresować najmłodszą. I jeszcze ma tasiemki i przyczepione są do podłoża na rzep.






Z technicznego punktu widzenia jest krzywo i boki miały wyjść trochę wyższe, ale się nie udało :). Myślę, że najmłodszej nie będzie to przeszkadzać. W planach mam uszyć jeszcze jedno takie dla siostrzeńca, to się trochę bardziej przyłożę :). Tak czy inaczej jestem z siebie dumna!

Fachowo można to nazwać matą edukacyjną, chociaż u nas już funkcjonuje jako legowisko i tak chyba zostanie. Mam tylko nadzieję, że jednak nie zakręci jej się w głowie od ilości kolorów.



P.s. Jakość zdjęć jest jaka jest, telefonem robiłam. Obiecuję że nad tym popracuję, tylko tak jakby mało czasu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licznik wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *